Eerlijke prijs - Snel geleverd - Persoonlijke service
0
Scherpe prijzen
Duidelijke communicatie
Constante kwaliteit
Levering van maatwerk mogelijk

Veelgestelde vragen

Wat te doen bij een klacht?

Heeft u een klacht over de geleverde producten? Dan vragen wij u eerst informatie en foto's te sturen per e-mail of WhatsApp. Wij zullen vervolgens met u tot een gepaste oplossing komen.

Er is schade gemaakt op mijn terrein, wat nu?

Ook chauffeurs maken wel eens een foutje. Is er schade op uw terrein ontstaan door toedoen van onze transporteurs? Neem dan contact met ons op en stuur een aantal foto's per e-mail of WhatsApp.

Vanaf welke hoeveelheid is levering mogelijk?

Dit is afhankelijk van het product en de afstand. Kleinere leveringen hooi, stro en voordroog hooi kunnen wij tot 100 km afstand vanaf Marknesse leveren. Pallets met strooisel kunnen wij vanaf 1 pallet leveren in heel Nederland. U kunt wel altijd een aanvraag doen via ons offerte pagina. Wij denken graag met u mee.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt afgeleverd op een doordeweekse dag. Ons advies is om tijdig te bestellen, bij voorkeur 7-10 werkdagen voor het gewenste levermoment. De levertijd is echter wel per product verschillend. Op de productpagina’s vindt u de exacte levertijd per product.

Wordt er ook in het weekend geleverd?

Het is niet gebruikelijk dat we in het weekend leveren. Maar we maken wel eens uitzonderingen. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Leveren jullie in heel Nederland?

Ja en nee. Het hangt af van de bestelling of het voor u en voor ons lonend is om de opdracht voor u uit te voeren. Wij denken altijd met u mee. Als wij denken dat een andere leverancier u beter van dienst kan zijn, omdat deze dichter bij u gevestigd is, dan zullen wij u dit adviseren.

Wie levert mijn producten?

Wij leveren zelf de producten, maar we hebben ook externe transporteurs die bijvoorbeeld een vracht hooi of stro bij u leveren. We zorgen altijd voor een zo efficiënt mogelijke planning en transport. Zodat we snel de bestelling bij u kunnen afleveren, tegen een zo gunstig mogelijke prijs.

Word ik gebeld wanneer er geleverd wordt?

Ja, onze planner neemt een dag voor levering contact met u op. Wij houden met de levering rekening met de gewenste leverdatum en levermoment. We kunnen niet exact aangeven hoe laat we bij u leveren, maar onze planner probeert u wel een indicatie te geven in welk dagdeel u de levering kunt verwachten.

Kan ik afrekenen bij de chauffeur?

Bij leveringen van volle- of halve vrachten hooi of stro is dit niet mogelijk. Bij leveringen die uitgevoerd worden door onze eigen chauffeur is dit wel mogelijk. Tevens is het mogelijk om te betalen per PIN. Geef dit wel altijd aan bij uw bestelling.

Vanaf welke hoeveelheid kan ik afhalen?

U kunt al vanaf 1 baaltje bij ons terecht. Wij zijn op werkdagen geopend van 8.30 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 12.00 uur. Kijk voor de actuele afhaal prijzen op de pagina 'afhalen'. Alle afhaal prijzen zijn inclusief btw. Wilt u alleen even komen kijken? Dat kan natuurlijk ook. Bekijk en ervaar op uw gemak ons hooi, stro en andere producten. Meld u even op het kantoor en wij helpen u graag.

Moet ik bellen voordat ik langskom?

Nee, dit is niet nodig tijdens onze openingstijden. Wij zijn op werkdagen geopend van 8.30 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 12.00 uur.

Is afhalen goedkoper dan leveren?

Bij kleinere hoeveelheden is dit inderdaad goedkoper. Bij afname van grote hoeveelheden is het goedkoper om het franco bij u af te leveren.

Zijn jullie gecertificeerd?

Ja, wij zijn GMP+, Securefeed en Skal gecertificeerd. Heeft u deze documenten van ons nodig? Dan kunt u die per e-mail of WhatsApp bij ons opvragen.

Doen jullie aan kwaliteitscontrole?

Wij gaan ieder jaar meerdere keren bij onze vaste leveranciers langs om te kijken naar de producten. Ondermeer om te kijken of deze voldoen aan onze kwaliteitseisen.

Het product wat ik wil bestellen is niet leverbaar in de shop, wat moet ik doen?

U kun dan altijd via de offerte pagina een aanvraag bij ons doen. Wij zullen dan kijken of we u hier mee kunnen helpen.

Er zitten statiegeld pallets onder de balen, moet ik deze betalen?

Ja, u betaald altijd de pallets die onder de balen zitten wanneer hier statiegeld op zit. Bij een volgende levering kunt u deze pallets weer inwisselen en wordt het bedrag verrekend op de factuur.

Ik heb lege statiegeld pallets, hoe kan ik deze inleveren?

Lege pallets kunt u bij een volgende levering meegeven aan onze chauffeur. Bestelt u niet opnieuw, dan kunt u lege pallets door ons laten ophalen of inleveren bij onze vestiging in Marknesse. Voor het ophalen van lege statiegeld pallets wordt €60,- in rekening gebracht.